آبیاری دیوار سبزاتوماسیون آبیاری

آبیاری دیوار سبز برج صبا – الهیه تهران

بهمن 26, 1402

پروژه دیوار سبز در برج صبا الهیه با هدف ایجاد یک فضای سبز و زیبا در محیط زندگی اجرا شده است. با نصب این دیوار سبز، علاوه بر زیبایی ظاهری، مناطق شهری که معمولاً با کمبود فضای سبز مواجه هستند، به فضاهای سبز و طبیعی تبدیل می‌شوند.

محل پروژه:
الهیه تهران
دسته بندی:
آبیاری اتوماتیک
اتوماسیون:
تایمر تک خروجی
تاریخ پروژه:
مهر 1402
آبیاری دیوار سبز برج صبا - الهیه تهران
آبیاری دیوار سبز برج صبا - الهیه تهران

در این پروژه از چه لوازمی استفاده شده است؟

در این پروژه از تایمر تک خروجی آرمنیا استفاده شده است. تایمر آبیاری این قابلیت را فراهم می سازد تا زمان و فاصله بین هربار آبیاری را مشخص کنید. این امکان باعث می‌شود تا آبیاری اتوماتیک به بهترین شکل صورت گیرد و در عین حال از صرفه‌جویی در مصرف آب نیز برخوردار شوید.

قطره چکان ۴ لیتر آنتلکو نیز به عنوان یکی از اجزای اصلی سیستم آبیاری استفاده شده است. این قطره چکان‌ها برای آبیاری دقیق و اقتصادی بسیار مناسب هستند. با توزیع متناسب آب بر روی نقاط مورد نیاز گیاهان، می‌توانید مصرف آب را به حداقل برسانید و در عین حال گیاهان را به درستی آبیاری کنید.

برای اجرای سیستم آبیاری اتوماتیک، به عنوان آبرسان لوله‌های ۶ میلی‌متری یا لوله‌های مکرونی در عقب گلدان‌ها تعبیه شده است. این لوله‌ها مسئول توزیع آب به گیاهان هستند و همه آنها متصل به لوله های 16 میلی متری هستند که به تایمر آبیاری منتهی می شود. با توجه به اندازه کوچک لوله‌ها، توزیع آب به نقاط مورد نیاز گیاهان به صورت متناسب و مشابه به روش قطره چکان صورت می‌گیرد.

برای طراحی و اجرای یک سیستم آبیاری پیشنهاد می شود از یک گروه متخصص و با تجربه در این حوزه به کار گرفته شود تا شاهد بهره گیری از بهترین کیفیت در اجرا و وسایل مورد استفاده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *