آبیاری محوطهاتوماسیون آبیاری

آبیاری اتوماتیک محوطه سبز در فرمانیه

بهمن 20, 1401

این پروژه در فرمانیه تهران در فصل تابستان طراحی و اجرا شده است برای فضای سبز چمن کاری شده از آبپاش های مخفی شونده هانتر استفاده شده است. از نازل های پاششی کلابر ایتالیا برای فضاهایی با پوشش متراکم که ابعاد باغچه در این مکان ها کوچکتر بوده و نیاز آبی گیاهان با این نازل ها تامین می شود استفاده شده است. با توجه به وسعت محوطه سبز تحت پوشش سیستم آبیاری ، فضا به چند بخش آبیاری تقسیم شده  و برای هر خط ابیاری یک شیر برقی در نظر گرفته شده است که به کمک کنترلر به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود و عملیات آبیاری را انجام می دهد.

محل پروژه:
فرمانیه تهران
دسته بندی:
آبیاری اتوماتیک
اتوماسیون:
کنترلر و شیر برقی هانتر
تاریخ پروژه:
تابستان 1401
آبیاری اتوماتیک محوطه سبز در فرمانیه

در این پروژه از چه لوازمی استفاده شده است؟

این پروژه توسط تیم نوین قطره گستر مهر در محدوده فرمانیه تهران در فصل تابستان طراحی و اجرا شده است برای فضای سبز چمن کاری شده از آبپاش هانتر (آبپاش مخفی شونده هانتر) استفاده شده است که نمای زیبایی را در حین آبیاری به ارمغان می آورد و با مخفی شدن پس از آبیاری مشکلاتی مثل دست و پا گیر بودن و خراب شدن و … را نخواهد داشت.

از نازل های پاششی کلابر ایتالیا برای فضاهایی با پوشش متراکم که ابعاد باغچه در این مکان ها کوچکتر بوده و نیاز آبی گیاهان با این نازل ها تامین می شود استفاده شده است .با توجه به وسعت محوطه سبز تحت پوشش سیستم آبیاری، فضا به چند بخش آبیاری تقسیم شده  و برای هر خط ابیاری یک شیر برقی در نظر گرفته شده است که به کمک کنترلر آبیاری به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود و عملیات آبیاری اتوماتیک را انجام می دهد.

برای طراحی و اجرای یک سیستم آبیاری پیشنهاد می شود از یک گروه متخصص و با تجربه در این حوزه به کار گرفته شود تا شاهد بهره گیری از بهترین کیفیت در اجرا و وسایل مورد استفاده باشید. تیم نوین قطره آماده ارائه هرگونه خدمات در زمینه انواع سیستم های آبیاری هوشمند، آبنما، مه پاش و … می باشد.

اگر شما چند گلدان کوچک دارید و یا صاحب فضای سبز بزرگی در محل زندگی خود هستید می توانید از خدمات نوین قطره برای آبیاری به صورت اتوماتیک آن  و بدون دخالت دست استفاده کنید . همکاران و متخصصان این مجموعه در زمینه طراحی و اجرا انواع سیستم های آبیاری اتوماتیک ، آبنما، مه پاش و … اماده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *