اتوماسیون آبیاریفلاورباکس

سیستم آبیاری اتوماتیک فلاورباکس های نمای ساختمان ولنجک

بهمن 20, 1401

اگر با تیم ها و گروه های با تجربه و خوش ذوق برای بازسازی ساختمان و طرای و اجرای نما همکاری کنید . این افراد میتوانند به راحتی در نمای شما فضاهایی را ایجاد کنند که از آنها بتوانید برای تعبیه گلدان ها و فلاورباکس ها استفاده نمایید. که کاری اصولی برای شما طراحی و اجرا شود .

مهمترین نکته ای که هنگام اجرای فلاورباکس باید در نظر بگیرید آبیاری و همچنین زهکشی مناسب است تا گیاهانی که داخل آن کاشته می شود شرایط مناسب برای رشد را داشته باشند. به این منظور بهتر است این کار را به تیم متخصص واگذار کنید، شرکت نوین قطره در این زمینه دارای سابقه درخشان بوده و اماده ارائه مشاوره و خدمات به شما عزیزان می باشد.

محل پروژه:
ولنجک
دسته بندی:
آبیاری اتوماتیک

در این پروژه از چه لوازمی استفاده شده است؟

در این پروژه که در آبان ماه 1401 انجام شد فلاور باکس های نمای ساختمان و همچنین باغچه های محوطه ورودی ساختمان در ولنجک تهران توسط نازل های آبیاری از جمله لوله های دریپر دار مجهز به سیستم آبیاری اتوماتیک شد. این لوله ها از مواد پلی اتیلن سبک تولید می شود و دریپرها داخل لوله طی فرآیند تولید لوله در فواصل معین و متغیر قرار داده می شوند. این لوله ها از نظر کیفی بادوام بوده و در برابر خوردگی مقاوم هستند و مناسب برای کاشت های متراکم و استفاده در گلخانه ها هستند.

یکی از گزینه هایی که میتوان از آن برای سبز کردن خانه خود استفاده کرد، نمای ساختمان است، به همین دلیل در هنگام بازسازی نما و طراحی نما دقت کردن به این موضوع به شما کمک می کند که بتوانید بهتر عمل نمایید و در نهایت بهترین گزینه را برای خانه خود انتخاب کنید.

به یاد داشته باشیم که هرچه میزان زیبایی و طراوت نمای ساختمان ما و نماهای شهری بهتر و جذاب تر شود در نهایت شهری با طراوت و زیبا خواهیم داشت.

برای طراحی و اجرای یک سیستم آبیاری پیشنهاد می شود از یک گروه متخصص و با تجربه در این حوزه به کار گرفته شود تا شاهد بهره گیری از بهترین کیفیت در اجرا و وسایل مورد استفاده باشید. تیم نوین قطره آماده ارائه هرگونه خدمات در زمینه انواع سیستم های آبیاری هوشمند، آبنما، مه پاش و … می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *