آبیاری حیاط و تراس منازلاتوماسیون آبیاری

آبیاری هوشمند تراس – ملارد

آذر 2, 1401

به دلیل محدود بودن فضای داخل تراس و تعداد کم باغچه ها برای آبیاری اتوماتیک این پروژه یک خط آبیاری طراحی و اجرا گردیده است که اتوماسیون موجود در این پروژه تایمر تک خروجی طرح اوربیت است. به دلیل حساس بودن تایمر آبیاری و به جهت محافظت از دستگاه می بایست از جعبه محافظ تایمر استفاده کرد که دستگاه را در برابر تابش نور خورشید و برخورد قطرات باران حفظ می کند .

محل پروژه:
ملارد
دسته بندی:
آبیاری هوشمند
اتوماسیون:
تایمر تک خروجی طرح اوربیت
تاریخ پروژه:
آبان ماه 1401
آبیاری هوشمند تراس - ملارد
آبیاری هوشمند تراس - ملارد

در این پروژه از چه لوازمی استفاده شده است؟

در این پروژه از لوله های 16 پلی اتیلن برای انشعاب و آبرسانی استفاده شده است . برای آبیاری باغچه ها از قطره چکان های 4 لیتر بر ساعت برند آنتلکو استفاده شده است که دبی مناسبی داشته است و در مدت زمان آبیاری کوتاه نیز می توان نیاز آبیاری را تامین کرد .

به منظور جلوگیری از هر گونه هدر رفت و افت فشار در سیستم مذکور محل اتصالات را با بست فلزی محکم کرده و از این امور جلوگیری می کنیم. تمامی خطوط لوله آبیاری ذاخل باغچه ها با میخ های تثبیت مهار شده که از دستگیر بودن و تداخل در امر آبیاری جلوگیری می کند .

برای طراحی و اجرای یک سیستم آبیاری پیشنهاد می شود از یک گروه متخصص و با تجربه در این حوزه به کار گرفته شود تا شاهد بهره گیری از بهترین کیفیت در اجرا و وسایل مورد استفاده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *