اجرای سیستم آبیاری اتوماتیک

پروژه :
حیاط منزل محدوده سهروردی تهران
تاریخ :
تابستان 1400
نوع سیستم :
آبیاری قطره ایی اتوماتیک

پروژه مجهز شدن حیاط منزل در محدوده سهروردی تهران به سیستم آبیاری قطره ای اتوماتیک توسط تیم شرکت نوین قطره

اجرای آبیاری قطره ای هوشمند باغچه منازل با استفاده از شیرهای برقی تایمر دار انجام می شود.  با استفاده از سیستم آبیاری قطره ای هوشمند و لوله کشی با لوله 16 آبیاری قطره ای شما میتواید بدون نیاز به حضور در منزل خود ، از هر جایی  به موقع و یا بر اساس یک برنامه از پیش تعیین شده باغچه منزل خود را آبیاری نمایید. با توجه به بحران کم آبی و همچنین احساس نیاز به آبیاری قطره ای خود کار در هنگام مسافرت آبیاری باغچه هوشمند و یا خودکار می تواند شما را آسوده خاطر کند که دغدغه خشک شدن باغچه و گلدانها را در هین سفر نداشته باشید حتی در سفرهای طولانی باغچه ای سرسبز داشته باشید

نازل های آبیاری

آبیاری قطره ای عبارت است ازپخش آب از منبع نقطه ای و یا خطی (قطره چکان)، روی سطح و یا زیر سطح زمین و تحت فشار پایین (20 تا 200 کیلو پاسکال) و در محدوده ی کوچکی از دبی (1تا 30 لیتر در ساعت برای هر قطره چکان)، که موجب خیس شدگی موضعی سطح خاک می شود.در این روش آب نه تنها از راه قطره چکان روی سطح خاک پخش می شود بلکه توسط اسپری ها، میکروجت ها، و بابلر ها در هوا پخش شده سپس بر روی زمین میریزد، که در این مورد تنها قسمتی از زمین مرطوب خواهد شد.

در این پروژه بادر نظر گرفتن عوامل دخیل در آبیاری مانند نوع گیاه ، فشار سیستم و … از انواع نازل های آبیاری مثل میکروجت ها ، میست اسپری ها و مینی بابلر و قطره چکان بین راهی قابل تنظیم استفاده شده است..

.

اتوماسیون سیستم

در این پروژه با توجه به تعداد خطوط آبیاری از یک عدد تایمر مکانیکی بهکو با دو خروجی برای اتوماسیون سیستم استفاده شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *