آبیاری بام سبزآبیاری حیاط و تراس منازلآبیاری محوطهاتوماسیون آبیاریمه پاش

آبیاری اتوماتیک و مه پاش خیابان عراقی تهران

آبان 26, 1402

در این پروژه علاوه بر آبیاری اتوماتیک محوطه بیرونی، باکس های داخل حیاط و پارکینگ و همینطور آبیاری محوطه بام سبز مجتمع، اقدام به نصب مه پاش نیمه صنعتی در قسمت پشت بام شده است.

محل پروژه:
خیابان عراقی تهران
دسته بندی:
آبیاری اتوماتیک و مه پاش
اتوماسیون:
آبیاری: کنترلر هانتر و شیر برقی؛ مه پاش: تابلو فرمان مه پاش و آبیاری اسمارت بین
تاریخ پروژه:
تابستان 1400

در این پروژه از چه لوازمی استفاده شده است؟

در این پروژه علاوه بر آبیاری محوطه بیرونی و باکس های داخل حیاط، پارکینگ و آبیاری روف گاردن مجتمع، اقدام به نصب مه پاش نیمه صنعتی در قسمت پشت بام شده است .

آبیاری قسمت های بیرونی و داخلی و همچنین بام سبز با استفاده از لوله های قطره چکان دار مخفی آبیاری شده است. آبیاری اتوماتیک با استفاده کنترلر آبیاری هانتر و همچنین شیر برقی انجام می شود.

سیستم مه پاش نصب شده در این مجتمع در قسمت پشت بام این منزل مسکونی بوده . اتوماسیون استفاده شده یرای این مه پاش نیمه صنعتی یک عدد تابلو فرمان برند اسمارت بین بوده که به پمپ نیمه صنعتی مخصوص مه پاش متصل گردیده و وظیفه فرمان دهی به این سیستم مه پاش را بر عهده دارد. آب مورد نیاز برای سیستم مه پاش به وسیله یک منبع 100 لیتری تامین می شود .

تمامی تجهیزات سیستم مه پاش نیمه صنعتی بوده و از نازل های مه پاش فلزی و لوله های پلی آمید که مختص مه پاش نیمه صنعتی می باشد .

تمام لوله های مه پاش برای حفظ زیبایی و برای جلو گیری از کشخص شدن سسیتم لوله کشی داخل داکت های پلاستیکی قرار داده شده است .

از مزایای سیستم مه پاش که می توان اشاره کرد این است که در روز های گرم تابستان شرایط استفاده از فضای بام سبز را برای ساکنین مجتمع فراهم می آورد و لذت استفاده از لحظات فراغت را مطبوع کردن هوا فراهم می آورد .

برای طراحی و اجرای یک سیستم آبیاری پیشنهاد می شود از یک گروه متخصص و با تجربه در این حوزه به کار گرفته شود تا شاهد بهره گیری از بهترین کیفیت در اجرا و وسایل مورد استفاده باشید.

آبیاری اتوماتیک و مه پاش خیابان عراقی تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *