آبیاری دیوار سبزاتوماسیون آبیاریفلاورباکس

اجرای سیستم آبیاری اتوماتیک فلاورباکس و دیوار سبز ساختمان گرند پارک ولنجک

بهمن 14, 1401

دیوار سبز دارای کاربرد های فراوانی است با توجه به نوع کاربری فضای خانه و آپارتمان میتوان دیوار سبز مخصوص به آن معماری را طرح ای نمود. نصب دیوار سبز تقریبا در تمام بخش هایی از فضاهای معماری که یک گیاه بتواند رشد نماید امکان پذیر است . با توجه به نیاز اساسی این نوع دیوارها به آبرسانی مناسب ، باید از منبع ذخیره در کنار سیستم آبیاری خودکار برای گرین وال استفاده نمود . سیستم آبیاری باید همراه بدون نقص به فعالیت خود بپردازد و به صورت دائمی تحت بررسی قرار گیرد . در دیوارهای سبز از سیستم های آبیاری اتوماتیک استفاده می شود در این سیستم ها از تایمر آبیاری برای اتوماسیون سیستم استفاده می شود و به این ترتیب شما میتوانید زمان و مدت آبیاری را تنظیم کرده و بدون دخالت دست در اختیار گیاه قرار دهید.

محل پروژه:
گرند پارک ولنجک
دسته بندی:
آبیاری اتوماتیک
اتوماسیون:
تایمر آبیاری کلابر
تاریخ پروژه:
شهریور 1401

در این پروژه از چه لوازمی استفاده شده است؟

در دیوارهای سبز از سیستم های آبیاری اتوماتیک استفاده می شود در این سیستم ها از تایمرهای آبیاری برای اتوماسیون سیستم استفاده می شود و به این ترتیب شما میتوانید زمان و مدت آبیاری را تنظیم کرده و بدون دخالت دست در اختیار گیاه قرار دهید.

برای طراحی و اجرای سیستم آبیاری اتوماتیک فلاورباکس و دیوار سبز از تایمر آبیاری کلابر استفاده شده است که به شیر آب شهری متصل شده و بدون دخالت دست و در زمان تعیین شده شیر آب را باز و بسته می کند این تایمرها بدون نیاز به برق و تنها با دو عدد باتری قلمی کار میکنند. همچنین از قطره چکان آنتلکو در این پروژه استفاده شده است.

برای طراحی و اجرای یک سیستم آبیاری پیشنهاد می شود از یک گروه متخصص و با تجربه در این حوزه به کار گرفته شود تا شاهد بهره گیری از بهترین کیفیت در اجرا و وسایل مورد استفاده باشید. تیم نوین قطره آماده ارائه هرگونه خدمات در زمینه انواع سیستم های آبیاری هوشمند، آبنما، مه پاش و … می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *