آبیاری محوطه

آبیاری فضای سبز باغ – شهریار

مرداد 15, 1402

آبیاری فضای سبز باغ در منطقه شهریار به صورت نیمه اتوماتیک و با استفاده آبپاش های مخفی شونده هانتر و لوله های قطره چکان دار مخفی توسط تیم نوین قطره انجام شده است.

محل پروژه:
شهریار
دسته بندی:
آبیاری نیمه اتوماتیک
اتوماسیون:
فاقد اتوماسیون
تاریخ پروژه:
بهار 1402
آبیاری فضای سبز باغ در منطقه شهریار
آبیاری فضای سبز باغ در منطقه شهریار

در این پروژه از چه لوازمی استفاده شده است؟

این پروژه آبیاری فضای سبز باغ در منطقه شهریار استان تهران می باشد که تیم نوین قطره به اجرای آن پرداخته است. برای انجام این پروژه آبیاری پس از بازدید اولیه و تهیه نقشه تیم اجرا در محل پروژه حضور پیدا کرده و پس از عملیات کنده کاری لوله های آبیاری پلی اتیلن سایز 40 را در محل کنده کاری شده دور تا دور باغچه ها کشیده اند سپس در محل های از پیش تعیین شده در نقشه آبیاری کمربند های سایز 40 بر روی خطوط لوله ها نصب شده است.

عمده روش آبیاری در این پروژه با استفاده از آبپاش هانتر از نوع آبپاش مخفی شونده انجام شده است آبپاش ها با استفاده از مغزی های سایز ½ بر روی کمربند ها نصب می شوند. این پروژه به درخواست کارفرما بدون اتوماسیون آبیاری اجرا شده و خطوط لوله های آبیاری مستقیما به پمپ در نظر گرفته شده از نوع کف کش متصل می شوند. برای هر باغچه به صورت مجزا شیر ورودی تعبیه شده که کاربر برای آبیاری هر باغچه بایستی شیلنگ خروجی از پمپ را به شیر ورودی باغچه متصل کرده و روشن کردن پمپ آبیاری هر بخش به صورت مجزا انجام می شود .

همینطور برای گیاهان ردیف کاری شده از لوله های قطره چکان دار مخفی استفاده شده است .

برای طراحی و اجرای یک سیستم آبیاری پیشنهاد می شود از یک گروه متخصص و با تجربه در این حوزه به کار گرفته شود تا شاهد بهره گیری از بهترین کیفیت در اجرا و وسایل مورد استفاده باشید.

آبیاری فضای سبز باغ در منطقه شهریار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *