آبیاری محوطه

آبیاری فضای سبز محوطه ویلا باغ – لواسان بزرگ

مرداد 15, 1402

تیم اجرایی نوین قطره برای آبیاری نیمه اتوماتیک فضای سبز محوطه ویلای باغ این پروژه که در لواسان بزرگ واقع شده است از آبپاش های مخفی شونده هانتر استفاده نموده است.

محل پروژه:
لواسان بزرگ
دسته بندی:
آبیاری نیمه اتوماتیک
اتوماسیون:
فاقد اتوماسیون
تاریخ پروژه:
اردیبهشت 1402

در این پروژه از چه لوازمی استفاده شده است؟

 

در این پروژه برای آبیاری فضای سبز محوطه ویلا باغ از آبپاش های مخفی شونده هانتر استفاده شده است. تیم اجرایی نوین قطره پس از حضور در محل اقدام به کنده کاری و تعیین خطوط لوله و جایگزاری خطوط در محل کنده کاری شده نمودند. با توجه به مساحت هر باغچه و برای آبیاری بهتر از مدل های مختلف آبپاش هانتر استفاده شده است تا عمل هم پوشانی توسط آبپاش ها انجام گیرد.

برای این محوطه چهار خط آبیاری طراحی و اجرا گردیده که سه خط به آبپاش های مخفی شونده و یک خط به اسپری جت های 180 درجه اختصاص داده شده است.

این پروژه فاقد اتوماسیون بوده و به درخواست کارفرما آب مورد نظر برای آبیاری از حوض موجود در محوطه یا استفاده از پمپ تامین می شود. پمپ در محفظه مورد نظر تعبیه شده و یا استفاده از شیر یک طرفه به همراه فیلتر (به منظور جلو گیری از ورود ناخالصی های موجود در آب) به حوض مورد نظر متصل شده و یا هر بار روشن کردن پمپ توسط کاربر آبیاری انجام می شود .

به منظور جلوگیری از شکسته شدن فشار برای هر خط به صورت مجزا شیر قرار داده شده تا به هنگام آبیاری شیر خط مورد نظر یاز شده و آبیاری در حالت بهینه انجام شود. برای حفاظت از شیر های کنترل کننده خطوط جعبه محافظ تعبیه گردیده است .

برای طراحی و اجرای یک سیستم آبیاری پیشنهاد می شود از یک گروه متخصص و با تجربه در این حوزه به کار گرفته شود تا شاهد بهره گیری از بهترین کیفیت در اجرا و وسایل مورد استفاده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *