در دنیای امروز روش خرید درصد زیادی از مردم در همه جای جهان تغییر کرده است . قبل از توسعه تکنولوژی برای خرید هر وسیله ایی نیاز به حضور فیزیکی به محل فروش آن کالا بود ولی حالا با دسترسی به اینترنت و توسعه فروشگاه های آنلاین افراد ترجیح می دهند از فروشگاههای اینترنتی خرید کنند.
با افزایش خرید اینترنتی همچنان حجم خرید سنتی بالاست و افرادی که علاقمند به خرید حضوری هستند از این کار لذت می برند و علاقمند هستند قبل از خرید کالا را از نزدیک ببینند و از سلامت آن مطمن شوند و با اطمینان پول پرداخت کنند. بنابراین از خرید سنتی و فیزیکی نمی توان غافل شد.
در واقع هر کدام از این دو روش خرید مزایا و معایب خود را دارند.