آبیاری محوطهاتوماسیون آبیاری

آبیاری محوطه بانک ملی شعبه مرکزی تهران

آبان 18, 1402

شرکت نوین قطره در این پروژه در صدد آبیاری محوطه بانک ملی شعبه مرکزی واقع در خیابان فردوسی تهران بر آمده است. طرح کلی باغچه های موجود در محوطه اصلی به صورت جزیره ای بوده و به دلیل قدیمی یودن زیرساخت ها می بایست تمامی باغچه ها به یکدیگر راه پیدا می کردند که توسط تیم اجرایی این امر انجام گردید .

محل پروژه:
خیابان فردوسی تهران
دسته بندی:
آبیاری اتوماتیک و نیمه اتوماتیک
اتوماسیون:
کنترلر هانتر
تاریخ پروژه:
دی و بهمن 1401

در این پروژه از چه لوازمی استفاده شده است؟

طرح کلی باغچه های موجود در محوطه اصلی به صورت جزیره ای بوده و به دلیل قدیمی یودن زیرساخت ها می بایست تمامی باغچه ها به یکدیگر راه پیدا می کردند که توسط تیم اجرایی این امر انجام گردید.

سپس بعد از لوله کشی های اصلی که به وسیله لوله های پلی اتیلن در سایز های مختلف به تناسب اندازه هر باغچه انجام گردید.

با توجه به طرح کاشت موجود که گیاهان پوششی و چمن را در بر می گرفت می بایست از آبیاری بارانی در این پروژه استفاده می شد که برای این امر از آبپاش های هانتر در طرح های مختلف و با تناسب اندازه باغچه ها از بردهای مختلف استفاده شده است. در این پروژه از آبپاش PGP ULTRA،  آبپاش PGJ و آبپاش PS در بردهای مختلف استفاده شده است.

تعداد معدودی از باغچه ها به دلیل تازه احداث بودن قابلیت اجرای آبیاری اتوماتیک را داشته اند که به وسیله کنترلر آبیاری هانتر و شیر برقی در ابعاد مختلف این امر حاصل گردید ولی مابقی باغچه ها به دلیل نداشتن زیر ساخت های مناسب برای اتوماسیون به صورت نیمه اتوماتیک آبیاری می شوند.

برای طراحی و اجرای یک سیستم آبیاری پیشنهاد می شود از یک گروه متخصص و با تجربه در این حوزه به کار گرفته شود تا شاهد بهره گیری از بهترین کیفیت در اجرا و وسایل مورد استفاده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *