آبیاری حیاط و تراس منازلاتوماسیون آبیاری

آبیاری هوشمند باغچه های تراس

آبان 18, 1401

در این پروژه به اجرای سیستم آبیاری هوشمند باغچه های تراس واقع در منزل مسکونی پرداختیم که این سیستم آبیاری با لوله های آبیاری 16 میلی متری قطره چکان دار تجهیز و اجرا گردیده است . به این منظور که آبرسان داخل تراس از محل باغچه ها دور بوده می بایست آبرسان را به محل باغچه ها نزدیک کرد از این رو با استفاده از لوله های نیو پایپ این امر انجام گردید .

محل پروژه:
نیاوران
دسته بندی:
آبیاری هوشمند
اتوماسیون:
تایمر سبز
تاریخ پروژه:
آبان ماه 1401
آبیاری هوشمند باغچه های تراس
آبیاری هوشمند باغچه های تراس

در این پروژه از چه لوازمی استفاده شده است؟

تمامی لوله کشی ها به منظور حفظ زیبایی و دستگیر نبودن از داخل کفپوش های موجود در کف تراس گذر داده شده است . سپس با استفاده از اتصالات موجود آبرسان به سر باغچه آورده شده و با تبدیل مناسب به لوله های قطره چکاندار متصل گردیده است . برای آبیاری اتوماتیک این نوع درخچه های تزئینی از این نوع لوله ها به خاطر دبی مناسب هنگام آبیاری استفاده می گردد .

اتوماسیون به کارگیری شده برای این پروزه تایمر سبز می باشد که تک خروجی بوده و مناسب این پروژه بوده به این خاطر که تنها یک خط آبیاری در نظر گرفته شده است . کارکردن با این نوع تایمر آبیاری بسیار راحت بوده و کاربر می تواند به راحتی اقدام به برنامه دهی و استفاده کند .

برای طراحی و اجرای یک سیستم آبیاری پیشنهاد می شود از یک گروه متخصص و با تجربه در این حوزه به کار گرفته شود تا شاهد بهره گیری از بهترین کیفیت در اجرا و وسایل مورد استفاده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *