اتوماسیون آبیاری

سرویس نگهداری سیستم آبیاری اتوماتیک – هروی

بهمن 26, 1401

در این پروژه آبیاری اتوماتیک که حدودا 4 سال قبل در محدوده هروی تهران برای محوطه سبز حیاط انجام شده بود، از سه عدد تایمر مکانیکی دو خروجی بهکو و نازل های مختلف از جمله نازل های پاششی کلابر استفاده شده است . به علت کاشت گیاهان و استفاده از ادواتی مثل بیل و همچنین تابش آفتاب تعدادی از لوله دچار پوسیدگی شده بودند که این سیستم را نیازمند بازسازی و سرویس کرد که توسط تیم نوین قطره انجام شد.

محل پروژه:
هروی تهران
دسته بندی:
آبیاری اتوماتیک
اتوماسیون:
تایمر دو خروجی بهکو
سرویس نگهداری سیستم آبیاری اتوماتیک هروی

در این پروژه از چه لوازمی استفاده شده است؟

در طرح آبیاری اتوماتیک اجرا شده از سه تایمر مکانیکی بهکو که هر کدام دارای دو خروجی می باشد استفاده شده بود  که یکی از آن ها دچار مشکل شده و نیاز به تعویض داشت. این تایمر آبیاری با دو عدد باطری قلمی به مدت 3 ماه به خوبی کار میکند و اتصال آن ¾ اینچ است که به راحتی به شیر آب استاندارد متصل می شود. این تایمر با کیفیت و کارایی بالاست و همانطور که می بیندی بعد از 4 سال هنوز به خوبی کار میکنند.

در محل های مختلف از نازل های مختلف آبیاری از جمله نازل های پاششی کلابر استفاده شده است که با وجود گذشت چند سال به خوبی در حال کار بودند و جز در مواردی که لوله ها آسیب دیده بودند و یا دچار پوسیدگی شده بودند در بقیه موارد نیازی به تعویض وجود نداشت.  و در محل های جدید که کشت جدید صورت گرفته و در واقع باغچه های جدید تعبیه شده بود آبپاش و قطره چکان حسب نیاز اضافه شد.

برنامه دهی به این تایمر را در پیج اینستاگرام نوین قطره ببینید .

https://www.instagram.com/p/CRD5_tijof2/?utm_medium=copy_link.

سرویس و نگهداری از سیستم آبیاری از جمله خدماتی است که نوین قطره به شما عزیزان ارائه میکند و با خیالی راحت میتوانید سال ها از سیستم خود بهره برداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *