اتوماسیون آبیاریفلاورباکس

آبیاری اتوماتیک فلاور باکس تراس در ولنجک

بهمن 26, 1401

در عصر جدید و شیوه زندگی شهری، ما اغلب بهره کمی از فضای سبز می بریم. استفاده از فلاورباکس ها در تراس و یا نمای ساختمان میتواند نمای زیبایی برای فضای شهری ما بسازند و تا حدودی این کمبود و دوری از فضای سبز را برای ما جبران کند. مسئله مورد بررسی در نمای سبز ساختمان، آبیاری آن است چون اغلب دسترسی مناسبی ندارد ، پیشرفت علم و شیوه های جدید آبیاری اتوماتیک این مشکل را حل کرده است .

محل پروژه:
ولنجک تهران
دسته بندی:
آبیاری اتوماتیک
اتوماسیون:
تایمر دو خروجی اوربیت

در این پروژه از چه لوازمی استفاده شده است؟

در این پروژه که در ولنجک تهران انجام شده است، فلاور باکس هایی برای کاشت گیاه در تراس مجتمع تعبیه شده که علاوه بر تامین نمای سبز ساختمان باعث ایجاد فضایی دلنشین در تراس شده است.

برای آبیاری گیاهان کاشته شده در این فلاورباکس ها از قطره چکان های تنظیمی و لوله های قطره چکان دار استفاده شده. در لوله های قطره چکان دار، قطره چکان ها در فواصل مشخص در زمان تولید درون لوله قرار میگیرند که این امر اجرای آن را بسیار راحت کرده است و در مکان هایی که دسترسی سختی دارد بسیار کارآمد است.

برای اتوماسیون این سیستم از تایمر دو خروجی اوربیت استفاده شده است. این تایمر آبیاری با داشتن دو خروجی امکان آبیاری دو قسمت و دریافت دو برنامه آبیاری متفاوت را دارد .

برای طراحی و اجرای یک سیستم آبیاری پیشنهاد می شود از یک گروه متخصص و با تجربه در این حوزه به کار گرفته شود تا شاهد بهره گیری از بهترین کیفیت در اجرا و وسایل مورد استفاده باشید. تیم نوین قطره آماده ارائه هرگونه خدمات در زمینه انواع سیستم های آبیاری هوشمند، آبنما، مه پاش و … می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *